سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۰۹
 

اخبار

تبریک نوروزی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران

دکتر علی بهزادی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، در آخرین روز کاری سال 1397، با ارسال پیامی، سال نو خورشیدی را به کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران  متن این پیام تبریک به شرح ذیل است

همکاران ارجمند، دوستان گرامی

  اکنون  که در آستانه  سال 1398 خورشیدی ، به  لطف پرورگارجهان آفرین ، یک سال دیگر را درکنار شما خوبان ، به کارکنان شریف نفت   کشور در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران  خدمت کردیم ،  به خود می بالم  که با همدلی وهمکاری تک تک شما ،سال  پر فراز ونشیب  1397 به خوبی سپری شد .

درسالی که گذشت شاهد بودیم  که چه مسوولیت پذیر و چه مهربان و با احترام به روح زندگی برای سلامتی  و احیا ی بیماران  تلاش کردید و مشکلات مالی  مانع از آن نشد که چشمان نگران  بیماران  و امید آنها به سلامتی را نادیده بگیرید.  به حق  که در این سال ، دور از هیاهو و فارغ از جنجال‌، صبورانه جامه‌ی خدمت به تن کردید و واسطه لطف خداوند برای  اهدای فرصت دوباره زندگی و سلامتی  به  انسانها شدید.

اینک برخود لازم می دانم  که آغاز بهار طبیعت و نوروزباستانی را به تک تک شما عزیزان  وخانواده محترمتان ، شاد باش  گفته  و از خدای  کریم برای  شما  خوبان، سلامتی وبهروزی  و عزتمندی آرزو کنم.پیام تبریک


۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۹۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید