سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۱

اخبار

افزایش معاینات دوره ای دربهداشت ودرمان صنعت نفت تهران

انجام معاینات دوره ای کارکنان سال 97 نسبت به سال های گذشته ارتقای چشمگیری یافت به طوری که 87درصداز کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، صددرصداز کارکنان کرج و 98درصد از پرسنل قم معاینه شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت تهران، در آخرین نشست بررسی استقرارسیستم مدیریت HSE  امسال در بهداشت ودرمان نفت تهران ، دکترافشین بلوری، نماینده مدیریت در سیستم مدیریتیHSE با ارایه گزارشی گفت: ازمهمترین اقداماتی که  در سال جاری انجام شد، امضای قرار داد با شهرداری است تا از سال 98 زباله های  مراکز سلامت  کارو خانواده  هم به شکل  بهداشتی دفع و امحا شود.
در این نشست ، گزارش ممیزی به تفکیک بند های  سیستم مدیریت اعلام شد و نکات قابل  بهبود و نقاط قوت  بخش ها مورد بررسی  قرار گرفت  و برای سال جدید برنامه ریزی شد. وی  یاد آور شد: مدیریت پسماند های جیوه  و تجهیزات حاوی جیوه  با جدیت پیگیری می شود  تا طی چند سال آینده دفع این  پسماند ها به صفر برسد.
 بلوری خاطر نشان کرد: استانداردسازی  دفع  پساب  بخش پاتولوژی و دندانپزشکی انجام شده است و پایش های زیست محیطی برای آب شرب نیز از اقداماتی است که درسال 97 صورت گرفته است.
 وی تاکید کرد: وجود سیستم اعتباربخشی در بیمارستان و استقرارایزو 9001 ورژن 2015 در سلامت کارزمینه را  آماده  کرده است  تا سایر سیستم های مدیریت نیز  در بیمارستان  اجرا  شود.همچنین  با سیستمی شدن فرایندها  و استفاده از سیستم " برید" مصرف کاغذ به حداقل رسیده است که  علاوه بر افزایش سرعت دسترسی  آسان تربه اطلاعات،  دارای مزایای زیست محیطی نیز  است.
 وی  با بیان اینکه  تغییرات ارگونومیک در صندلی های آزمایشگاه و اقدامات اصلاحی بهسازی ساختمانی بخش ها و ساخت انبار جدید  البسه  بخش ها  و اصلاحات موتور خانه با هدف  رفاه کارکنان ومراجعان و استاندارد سازی و ایمنی بیشتر  در بیمارستان انجام شد و اصلاحات  بهینه سازی هوای اتاق عمل  جنرال و تعویض فیلترهای هپا در اتاق عمل به خوبی انجام شد.
 براساس  گزارش های ارایه شده دردومین نشست بازنگری  و استقرار سیستم HSE وضعیت HSE.MS   بیمارستان نفت  نسبتا  مطلوب است که  قابل ارتقا ارزیابی شد .

HSEجلسه
جلسه
HSEجلسه
HSEجلسه
HSEجلسه
HSEجلسه
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۱۳
تعداد بازدید : ۸۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید