سال رونق تولید 
امروز پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۴۱

اخبار

تماس های سامانه 1519 از تعداد55 هزار مورد گذشت

مدیر داخلی کال سنتر بیمارستان نفت تهران گفت: میانگین تعداد تماس های ورودی با سامانه1519 این بیمارستان درماه جاری به بیش از 55 هزار تماس رسیده است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت ودرمان نفت تهران،زهره محمدی با اعلام این مطلب به خبرنگارما افزود: درمیان مراکزدرمانی دولتی، بیمارستان نفت تهران، اولین مرکز درمانی است  که دارای مرکز"کال سنتر"است و ایجاد این مرکز، نقش موثری در تکریم ارباب رجوع و کاهش ازدحام  بیماران برای پذیرش در بیمارستان شده است.
 به گفته وی، کال سنتر نقش موثری درپیگیری وتکمیل درمان بیماران جراحی شده و بستری دارد به نحوی که درزمان ترخیص بیمارپس ازمشاوره های مربوطه با هماهنگی همکاران 1519 نوبت مراجعه بعدی بیماراعلام می شود.
محمدی تصریح کرد: فعالیت کال سنترازفروردین 1396با تعداد 122 تماس شروع شد و با ملی شدن خط 1519، ازاسفند ماه سال 1396، تقویت شد به نحوی که بااین اقدام، امکان برقراری یک تماس رایگان و بدون نیاز به کدگیری ازهر نقطه ازکشوروموبایل فراهم شد که نوبت گیری و پیگیری های درمانی  را برای  مراجعین تسهیل کرد.
 وی با اشاره به اینکه " کال سنتر "بیمارستان نفت یک کانال  ارتباطی دو طرفه میان بیمارستان وبیماران است گفت :علاوه برتماس های ورودی  که ازطرف مراجعین انجام می شود، تماس های خروجی هم ازطرف اپراتورها با بیماران صورت می گیرد که حدود 1200 تماس درماه است وشامل گرفتن تاییدیه حضوردرکلینیک های شلوغ، اطلاع  لغو نوبت ها و تغییر ساعت  ویزیت  وتماس با بیمارانی است که در لیست انتظاربخش هایی  مثل سونوگرافی ( نوبت ها پر می شود در اولین فرصت  که کلینیک اعلام می کند طبق لیست  انتظار  با بیمار تماس می گیریم) قرار دارند.
محمدی خاطرنشان کرد: همکاری تماس گیرندگان برای پرکردن اطلاعات وتکمیل بانک اطلاعاتی مراجعین هم کمک شایانی به بیماران می کند وهم به اپراتورهای "بخش کال سنتر" در خدمت رسانی بهترکمک می کند.
 وی با بیان اینکه ازمزایای "کال سنتر"امکان برنامه ریزی برای پزشک و بیمار است  ادامه داد: نوبت دهی در کلینیک های مختلف در حال حاضر  80 درصد تلفنی و 20 درصد  حضوری است که بیشترازبخش اورژانس ارجاع داده می شوند وکلینیک ها ی بیمارستان نیزبه سمت نوبت دهی ازطریق  کال سنتر پیش می روند که دراین زمینه  می توان به کلینیک هماتولوژی اشاره کرد که برای نوبت دهی به بیماران اعزامی از طریق 1519 اقدام می شود.
 مدیر "کال سنتر" بیمارستان یادآورشد: 14 منطقه  تحت پوشش بهداشت و درمان نفت تهران که شامل مناطق تهران، قم،کرج، کاشان، ساوه ، قزوین از طریق 15 19 می توانند وقت بگیرند ونیازبه انجام تشریفات اداری اعزام ندارند.
 محمدی ضمن اینکه وضعیت مرکز کال سنتر را یک مرکز رو به توسعه عنوان کرد، خاطرنشان شد: پاسخگویی کال سنتردرحال حاضر60 درصد است که امیدوارم باجذب نیرو و افزایش تعداد اپراتورها ، به خصوص روزهای شنبه تا دوشنبه  صبح که بیشترین تماس ها در اینزمان صورت می گیرد، میزان پاسخگویی افزایش و زمان انتظارتماس گیرندگان کاهش  یابد.
 وی گفت: با تلاشی که روابط عمومی بهداشت ودرمان نفت تهران در معرفی  خدمات 1519 برای شناخته شدن این سامانه به مراجعین بیمارستان نفت تهران داشت غیراز تعدادی از بازنشستگان شهرستان ها که هنوز با  1519 ارتباط مناسبی  برقرار نکرده اند و بعضا حضوری به بیمارستان مراجعه می کنند، خوشبختانه استقبال مناسبی از این سامانه صورت می گیرد.
  به گفته محمدی، کال سنتر زیر مجموعه  معاونت پشتیبانی سازمان  بهداشت ودرمان نفت تهران است که  ودرحال حاضر نیز بدون برون سپاری و با نیروهای داخلی این سازمان پشتیبانی می شود.
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید