سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵
 

اخبار

پیام تبریک سال نو رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران

دکتر علی بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران طی پیامی فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی را به همکاران و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

دکتر علی بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران طی پیامی فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی را به همکاران و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«یـا مقلب القلوب و الابصار یــا مـدبــر اللیـل و النــهـار، یا محول الحـول و الاحـوال حـول حالنا الی احسن الحـال»

سنت مبارک نوروز به معنای آغاز نو شدن ها، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است. خداوند سبحان را شاکرم که در سایه عنایات او توانستیم گام های بلندی را در جهت هر چه بهتر انجام شدن وظایف و پیشرفت های سازنده در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران برداریم؛ بی شک فعالیت های گسترده ای که در سال گذشته انجام و موجب کسب توفیقات ارزشمند و بالندگی بهداشت و درمان صنعت نفت گردید، در سایه همدلی و تلاش شبانه روزی شما همکاران عزیز در بخش ها و واحدهای مختلف بوده است.

برخود لازم می دانم از تمامی همکاران و پرسنل خدوم که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بهداشت و درمان صنعت نفت تهران را فراهم نموده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به خانواده تلاشگر و محترم بهداشت و درمان صنعت نفت تهران صمیمانه شادباش عرض نموده و توفیق روز افزون، سعادت و بهروزی شما عزیزان و خانواده گرامی تان را از خداوند متعال خواستارم.

تبریک سال نو

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۴۵
تعداد بازدید : ۲,۲۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید