سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۴۶

اخبار

در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)/ مراسم گرامیداشت روز زن و جشن میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شد

​امروز با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران ، میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور زنان شاغل در ستاد گرامی داشته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در این مراسم با اشاره به جایگاه بی نظیر حضرت فاطمه زهرا (س) در عالم هستی افزود : ترویج اخلاق ، وفاداری ، مهربانی و بسیاری ارزش های الهی دیگر سبب شده است که ما این بانوی بزرگوار را همواره الگوی خود بدانیم .

وی افزود: طی سال‌های اخیر در حوزه بانوان صنعت نفت به همت خانم تندگویان در وزارت نفت کارهایی انجام شد که جای قدردانی دارد.

دکتر سمیع بیان داشت :   با توجه به توانمندی بارز زنان شاغل در صنعت نفت، حضور آنان در بخش‌های مختلف بیشتر از گذشته شده  و در راستای اجرای سیاستهای سلامت محور و پیشگیری سازمان با برنامه ریزیهای صورت گرفته آمادگی کامل برای خدمت رسانی هر چه بهتر به جمعیت تحت پوشش را داریم.

وی خاطر نشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از تمامی بانوان شاغل در سازمان و تبریک مجدد این ایام فرخنده، سعادت و نیک روزی آنان را از درگاه خالق منان مسئلت می‌نمایم.

در ادامه دکتر گیتی افروز پوراحمدی مشاور مدیرعامل در امور بانوان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) گفت :اعتقاد قلبی من به توانمندی، مسئولیت‌پذیری و تعهد سازمانی بانوان همکار است و امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود تا بتوان با رفع محدودیت ها امکانات بیشتری در اختیارشان قرار داد.

مهدی فریبرز قنادان رییس منابع انسانی سازمان در ادامه ضمن تشکر از زحمات فعالیت های بانوان شاغل در سطح سازمان  اظهار داشت : در حال حاضر با توجه به رشد جایگاه بانوان در جامعه کنونی نیمی از منابع انسانی را بانوان تشکیل می دهند و باید از این فرصت برای رشد و بالندگی استفاده بهینه کرد. گفتنی است در این مراسم هدایایی به رسم یادبود به بانوان شاغل ستاد سازمان اهدا شد
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید