سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۳۰
 

اخبار

تقدیر از خانواده های شهدا ستاد به مناسبت روز شهدا

​به مناسبت 22 اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و نامگذاری این روز به نام روز شهدا طی نشستی با حضور مدیرعامل ،رییس امور ایثارگران و رییس روابط عمومی از خانواده معظم شهدای سازمان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان  بهداشت و درمان صنعت ، دکتر حبیب اله سمیع  مدیرعامل سازمان با اشاره به  اهمیت  به گرامیداشت یاد ونام شهیدان و تجلیل از مقام شامخ شهیدان گفت : خانواده معظم شهدا عالی ترین هدیه را به درگاه خداوند تقدیم کردند،‌ خداوند به شما اجر فراوان عنایت فرماید و امروز وظیفه مسئولان است تا در خدمت به این انسانهای ایثارگر کوشا باشند.
وی افزود: نباید اجازه داد غبار فراموشی، یاد و نام شهدا را که برای عزت، آبرو، امنیت و پیشرفت اسلام تلاش کردند، بگیرد.

مدیرعامل سازمان تصریح کرد: خداوند همراه کسانی است که اهل صبر و پایداری در راه خدا هستند، ‌دنیا مکانی برای آزمونهای الهی است،‌ ما همواره در معرض امتحان هستیم و شهدا و خانواده ایشان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان اشاره به اینکه با امسال 22 اسفند و روز بزرگداشت شهدا تقارن یافته است با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران شهدا بیان داشت : خدمت به این عزیزان فضیلت و ثواب فراوانی دارد،‌ ما همچنان در میدان مبارزه هستیم و دشمنان نسبت به نظام اسلامی عداوت بسیار دارند و می دانیم که عزت و آرامش امروز ما مدیون همین ایثارگری ها است.

وی خاطر نشان کرد: سربلندی ایران اسلامی را مرهون از خود گذشتگی کسانی هستیم که از جان خود برای ایجاد و حفظ این تحول مایه گذاشتند و ما موظفیم در هر مناسبت و برنامه ای برای نسل امروز از این مهم صحبت کنیم و خانواده شهدا بهترین سفیران شاهد در جامعه اند. 

 


روز شهدا 3
روز شهدا 2
روز شهدا 1
روز شهدا 8
روز شهدا 7
روز شهدا 6
روز شهدا 5
روز شهدا 4
روز شهدا 9
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۳,۶۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید