سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۵

اخبار

متخصص اورژانس برگ برنده بیمارستان نفت تهران

وجود دکتر متخصص اورژانس دربیمارستان نفت تهران موجب شده است که اورژانس این بیمارستان در سطح بالای استانداردهای کشوری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت ودرمان نفت تهران، دکتر حمید مرشدی بابیان این مطلب تاکید کرد: استفاده از تخصص وتوانایی پزشک اورژانس از اقدامات نوینی است که در چند سال اخیر در بیمارستان های کشورباب شده است و موجب افزایش بازده کاری دراین بخش می شود.

وی توضیح داد: پزشک متخصص اورژانس ، پزشکی است  که تخصص وی انجام تمام اقدامات اورژانسی بیماری های مختلف است  که این امرعلاوه برآنکه سرعت تشخیص را بالا می برد ضریب خطا را در حد قابل  توجهی کاهش می دهد.

 همچنین وجود متخصص طب اورژانس ، از سرگردانی  بیمار جلوگیری می کند و بیمار بد حال  را نجات می دهد.  با توجه به اینکه در اورژانس  همه اقدامات  در جلوی چشم بیمار و همراهان وی صورت می گیرد، وجود این متخصص نقش به سزایی در آرامش مراجعه کننده دارد.

 دکتر مرشدی گفت: دکتر طب  اورژانس،  تنها رشته پزشکی است که برای میدان جنگ، شرایط حاد اجتماعی و .. تعریف شده است و راهکارهای  پزشکی و روانی را در این زمینه ها می تواند ارائه کند.

وی تصریح کرد: وجود تخصص طب اورژانس  بسیار پر اهمیت است و همواره دروزارت بهداشت  سعی می شود همه بیمارستان ها  از حضورمتخصصین این رشته  استفاده کنند که  خوشبختانه  بیمارستان نفت تهران به عنوان یکی از بیمارستان های پیشرودر این زمینه  فعال است.

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۲۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید