سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۴۵
 

اخبار

کسب رتبه درجه یک برای اورژانس بیمارستان نفت تهران

امروز26 شهریور، روز جهانی اورژانس است ، این مناسبت و کسب رتبه درجه یک برای اورژانس بیمارستان نفت از سوی وزارت بهداشت و درمان بهانه ای شد برای مراجعه به اورژانس بیمارستان نفت تهران و گفت و گو با رییس این بخش که در ادامه می آید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت ودرمان نفت تهران ، دکتر علی شاه آبادی رییس اورژانس بیمارستان نفت تهران،  اورژانس را اولین نقطه  مراجعه  بیمار به هر بیمارستان می داند که همواره مورد قضاوت مستقیم بیمار وهمراهان وی است. در این بخش ، بیماربا شکایت حاد به اورژانس مراجعه می کند که تشخیص و درمان بسیار سخت و طاقت فرساست و  پزشک باید در مرحله حاد به بیمار کمک کند.
  بخش  اورژانس  بیمارستان نفت تهران 24 ساعته  با امکانات  لازم  پاسخگویی به خانواده  نفت است ، باحضور  پزشکان  متخصص مقیم  داخلی ، جراحی، اطفال، زنان، بیهوشی و اورژانس از دقت تشخیص و درمان، کیفیت خدمات رسانی و نتیجه گیری مطلوب و  تسریع زمان  خدمات رسانی برخوردار است که درمیان بیمارستان های غیردانشگاهی کل تهران  بیمارستانی بااین تعداد پزشک مقیم و آماده خدمات دهی در اورژانس نداریم.
 اورژانس بیمارستان نفت  تهران  با دارا بودن بخش های  بستری  وسرپایی رادیولوژی، مراقبت های احیا  و تریاژ،  ماهانه 6 هزار نفر مراجعه کننده  دارد که رضایتمندی  بیمار وهمراه وی در دستور کار این بخش قرار دارد.
 با توجه به  شرایط خاص اورژانس اقداماتی برای آمادگی کارکنان انجام شده که از آن جمله ، برگزاری کلاس های  آموزشی به صورت  مستمر جهت پرسنل و پزشکان اورژانس،  تعریف فرآیندهایی که  مسیر  رسیدن  به درمان صحیح  و تعین تکلیف سریع بیمار را دربر می گیرد.
 همچنین وجود حساسیت  زیاد درانتخاب پزشکان بخش اورژانس با توجه به برانگیختگی بیمار در بخش اورژانس به دلیل شدت بیماری و اننتظارات  بالا برای رسیدگی سریع  میزان  برخوردهای کلامی معمولا بالاست  به همین ددلیل سعی شده از همکارانی  با شخصیت آرام، پاسخگو و مطلع  استفاده شود.
 بنا به گفته دکتر شاه آبادی  مجموعه این  رفتارها موجب شداست که  اورژانس بیمارستان نفت تهران رتبه اورژانس درجه یک را در امکانات و خدمات دهی  کسب کند.
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۹۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید