سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۴

اخبار

خدمات ویژه به سالمندان درکلینیک پاسداران

با خدمات ویژه ای که کادرپزشکی و کارکنان درمانگاه سلامت کاروخانواده پاسداران به بازنشستگان وکارکنان درآستانه بازنشستگی ارائه می کنند، کلیه نیازسالمندان مراجعه کننده صنعت نفت، به این درمانگاه تامین می شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان استان تهران، دکترمحمد ابراهیم طهوری با بیان این مطلب افزود: سالانه  500 تا 600  نفرسالمند در کلینیک سالمندی تحت پوشش هستند که پرونده دارند و مورد بررسی وغربالگری های بالینی قرارمی گیرند ؛ اجرای این غرباالگری ها سهم بالایی در حفظ سلامتی  این افراد دارد.
 به گفته رییس درمانگاه سلامت کاروخانواده پاسداران، غربالگری تست های آلزایمرو ارائه راهکارهای  کنترل  این بیماری، تست های بررسی حفظ تعادل و سقوط  و عدم تعادل در ایستادن افراد، بررسی افسردگی و مشاوره های روانشناسی و روانپزشکی، تست پوکی استخوان و مشکلات قلبی وعروقی  که طرح های موفق هستند و هزینه های درمان راکاهش می دهد .
همچنین درکلینیک گوش و حلق و بینی، بررسی های لازم، همچون ساکشن گوش وسنجش شنوایی صورت می گیرد، علاوه برآن، اقدامات دندان پزشکی و خدمات ویژه پزشک خانواده و پرستارمشخص برای هر بیمار، موجب شده است تا مراجعین این مرکز رضایت داشته باشند. 
به گفته دکترطهوری، به طور متوسط، سالانه  3500 نفرافراد بالای60 سال به کلینیک سالمندی درمانگاه پاسداران مراجعه می کنند.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۹۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید