سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳
 

اخبار

تقدیر از برگزیدگان مسابقه قرآنی تفسیر سوره قدر

تعداد ده نفراز کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران که درمسابقه قرآنی تفسیر سوره مبارکه قدر، بالاترین امتیازرا کسب کردند، با اهدای جوایز نفیس ،تقدیرشدند.
مسابقه قرآن به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، شهرام خلیلی مسئول دارالقرآن این مرکز در حاشیه مراسم تقدیرازبرگزیدگان مسابقه قرآنی تفسیر سوره قدر گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تدبر در قرآن کریم ولزوم اهتمام در معانی و تفسیر آن،  مسابقات قرآنی با رویکرد تفسیر و تدبر در قرآن برگزار می شود تافرصت مطالعه و تحقیق در معنی وتفسیرکلام الله برای کارکنان فراهم شود.
  به گفته وی، در این دوره از مسابقات قرآنی که در ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار شد،  تفسیر سوره قدر به عنوان موضوع مسابقه انتخاب شد که خوشبختانه مورد استقبال کارکنان بهداشت  و درمان صنعت نفت تهران قرار گرفت.
 خلیلی با اشاره به علاقه مندی کارکنان وحمایت های دکتر بهزادی رییس بهداشت و درمان نفت تهران از اجرای طرح های جدید قرآنی، گفت: به زودی بانک صوتی و نرم افزاری برای فعالیت و یادگیری رشته های مختلف قرآنی در دارالقرآن این مرکز ایجاد می شود که با همکاری  ومشاوره واحد آموزش صورت می گیرد.
۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۶
تعداد بازدید : ۹۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید