سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۳

اخبار

مراجعه به بیمارستان مرکزی نفت کاهش می یابد

مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اعلام کرد: با اجرای طرح تجهیزدرمانگاه سلامت خانواده آزادی ، در آینده ای نزدیک تعداد مراجعین به بیمارستان مرکزی نفت 50 درصد کاهش می یابد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دکترحبیب الله سمیع با بیان این مطلب افزود: تا قبل از پایان سال 97  همه برنامه های تجهیز درمانگاه خانواده آزادی  به تدریج اجرایی می شود تا کلیه ظرفیت این درمانگاه مورد استفاده قرار گیرد.
 وی با اشاره به استفاده از نرم افزار " جی آی اس "  که  مراجعین شاغل وبازنشسته را جانمایی می کند، گفت: براساس اطلاعات  استخراج شده از این نرم افزار،  نزدیک  به یک دوم ازخانواده نفت (کارکنان و بازنشستگان)درغرب تهران ساکن هستند.
 سمیع یادآورشد:  با توجه به قرارگیری بیمارستان مرکزی نفت در منطقه  تجاری و محدوده  طرح  ترافیک، تردد بیماران به این بیمارستان با مشکلاتی همراه است از این رو تلاش می شود با تجهیز  درمانگاه آزادی و توسعه تخصص های سرپایی خدمات کامل و تخصصی سرپایی برای همکاران فراهم شود و بیماران همه خدمات  تخصی را بتواند ازدرمانگاه آزادی بگیرند و فقط برای اعمال جراحی و بستری به بیمارستان مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان نفت با بیان اینکه سونوگرافی، تصویربرداری ، شیمی درمانی سرپایی و بخش تخصصی دیالیز ازدیگر بخش هایی است که به زودی در درمانگاه خانواده آزادی راه اندازی می شوند افزود: برای تامین دستگاه تراکم استخوان نیزمناقصه انجام شده است ودرآینده نزدیک، این دستگاه خریداری و نصب می شود و برنامه های تشخیصی ودرمانی پوکی استخوان هم در این درمانگاه اجرایی می شود تا بدین شکل درحد امکان  مراجعان از خدمات  بیمارستان مرکزی  نفت بی نیاز شوند.
وی پیش بینی کرد: با تجهیز درمانگاه آزادی، روزانه هزار تا هزار و پانصد نفرمراجعه کننده داشته باشد زیرا که در کلان شهر تهران،دسترسی آسان  به یک مرکز درمانی ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.
 دکترسمیع با تاکید برنصب سه دستگاه آندوسکوپی جدید که در درمانگاه آزادی نصب شده است گفت : این سه دستگاه مدرن ترین دستگاه های آندوسکوپی کشور هستند.
مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان نفت خاطر نشان کرد: درخرید تجهیزات مورد نیازدرمانگاه خانواده آزادی  ورژن بالا و جدید بودن دستگاه ها مد نظر است و بعضا همین امر موجب می شود تجهیزات این مرکز درمانی نسبت به تجهیزات بیمارستان مرکزی نفت پیشرفته تر باشد.
۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۳۲
تعداد بازدید : ۹۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید