به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان تهران، محمد نقی جعفرصالحی با بیان اینکه ایجاد آیتم پیشنهادات درسایت، به منظورایجاد ارتباط دوسویه میان کارکنان و مراجعین با سازمان است گفت: اگرچه پیش از این نیز بخش پیشنهادات و انتقادات وجود داشت اما به منظوردریافت بازخوردهای بیشتر از فعالیت همکاران و افزایش سرعت عمل در اجرای پیشنهادات عملی، این بخش راه اندای شده است.<br> به گفته جعفر صالحی، روابط عمومی یک سازمان به عنوان حلقه رابط میان کارکنان سازمان و مدیریت ازسویی و کانال ارتباطی میان ارباب رجوع و کارکنان است که با افزایش راه های ارتباطی میان این گروه ها موجبات تعالی سازمانی را فراهم می کند.<br> وی تاکید کرد: سامانه پیامکی،صندوق پیشنهادات ومراجعه حضوری از دیگرروش های ارتباطی است که در روابط عمومی بهداشت ودرمان نفت برای ایجاد تعامل هرچه بیشترمیان مخاطبین درنظرگرفته شده است.