سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۱

اخبار

ارائه خدمات فیزیوتراپی به اطفال در درمانگاه آزادی نفت

رییس درمانگاه سلامت کاروخانواده آزادی ازافزایش ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی ومشاوره های ورزشی به کودکان و نوجوانان دراین درمانگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان تهران، دکترمحمد سلاسل با بیان اینکه استفاده از روش های فیزیوتراپی نقش به‌سزایی در جلوگیری ازاختلالات اسکلتی و حرکتی نجوانان و اطفال دارد تصریح کرد: کلیه کودکانی که تیم پزشک خانواده برای غربال و درمان به این واحد ارجاع می کنند، ازخدمات این بخش بهره می برند.

وی تاکید کرد: درحال حاضر 8 کابین دربخش فیزیوتراپی موجود است وروزانه20 نفرمراجعه کننده ازخدمات این بخش استفاده می کنند به دلیل وجود امکانات درمانی مثل لیزر تراپی، الکتروتراپی،تراکشن،کرایوتراپی و سالن ورزش که از امکانات روز در فیزیو تراپی هستند پیش بینی می شود سرویس دهی به بیماران افزایش پیدا کند.

سلاسل یادآور شد: با توجه به بافت سنی مراجعین بخش فیزیوتراپی که اغلب بازنشستگان نفت را دربرمی گیرد وکارکنان این بخش با افرادی سروکار دارند که به دلیل کهنسالی و سکته مغزی دارای مشکلات جسمی و فیزیکی مزمن هستند، تمهیداتی اندیشیده شده است تا کارکنان این بخش بتوانند رضایت بیماران را که معمولا نیاز به دفعات متعدد مراجعه برای درمان و کاردرمانی دارند رضایت داشته باشند.

  
 
 
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۳۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید