سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲

اخبار

آزمایشگاه درمانگاه مرکزی مورداعتماد کارکنان نفت

مسئول آزمایشگاه درمانگاه مرکزی وزارت نفت گفت: دقت وصحت آزمایشات انجام شده دردرمانگاه مرکزی وزارت نفت، مورد اعتماد کارکنان نفت است و در شرایط استاندارد و قابل قبولی قراردارد.
 به گزارش خبرنگار بیمارستان نفت تهران،  نیلوفر حسینی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: علاوه بر دقت، صحت وهمچنین سرعت که لازمه کاردراین آزمایشگاه است، ویژگی  منحصر به فردی  که در این مرکز درمانی وجود دارد، دلسوزی و حس مسولیت کارکنان است.
 حسینی ادامه داد: اخیرا آزمایش یکی ازبیماران، نشان دهنده آنزیم  قلبی بالا در بیماربود که پس ازاطلاع ازشرایط وی دریافتیم ایشان برای ماموریت به آبادان رفته است ؛ همکار ما در آزمایشگاه پیگیر شد با پزشک در منطقه تماس گرفت و هماهنگی لازم برای سلامتی بیمار ورعایت موارد لازم صورت گرفت.
 وی تصریح کرد: روزانه  به طور متوسط  30 تا 35 نفربه واحد آزمایشگاه مراجعه می کنند و سه  پرسنل آزمایشگاه به آنها  خدمات دهی می کنند.
 به گفته حسینی، معاینات  دوره ای وطب صنعتی مجموعه ای ازآزمایشات هستند  که پارامترهای زیادی درآنها بررسی می شود؛ توجه کارکنان  را به سلامتی خودمی رساند اما با این وجود به دلیل کارمندی و پشت میزنشینی ،بیشترین آزمایشات مثبت مربوط به دیابت  وچربی خون است.
 مسئول آزمایشگاه درمانگاه مرکزی وزارت نفت اظهارامیدواری کرد: تجهیزات جدیدتری دراین آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد تا دقت و صحت آزمایشات انجام گرفته درایده آل ترین شرایط ممکن قرارگیرد. همچنین باید امکان جدایی واحد میکروب شناسی ازدیگر قسمت های آزمایشگاه فراهم شود.
آزمایشگاه 4
آزمایشگاه 3
آزمایشگاه
ازمایشگاه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۸۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید