سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱

اخبار

دکتر سلاسل اعلام کرد:

درمان اختلالات فک وصورت در درمانگاه آزادی

رییس درمانگاه سلامت کار وخانواده آزادی تهران، از راه اندازی بخش جراحی فک و صورت در کلینیک ددندانپزشکی درمانگاه آزادی خبر داد.
 به گزارش خبرنگار بیمارستان نفت تهران، دکتر محمد سلاسل با اشاره به اهمیت درمان اختلالات فک و صورت به ویژه در نوجوان گفت: حضور متخصص جراحی فک و صورت  ضمن اینکه  زنجیره درمان راکامل می کند با تشخیص به موقع مشکلات  فک وصورت در نوجوانان، از  مشکلات بعدی  این نوجوانان در دوره بزرگسالی جلوگیری می کند.
 وی با بیان اینکه روزانه  به طورمیانگین حدود 70 نفر به بخش دندانپزشکی درمانگاه آزادی مراجعه می کنند گفت: قطعا تعداد قابل توجهی از این افراد  قطعا به پزشک فک و صورت  نیاز دارند.
سلاسل با یادآوری اینکه پیش ازاین مراجعینی که نیاز به خدمات  فک و صورت داشتند، ناچار بودند به بیمارستان مرکزی نفت تهران مراجعه کنند، اظهار امیدواری کرد: به زودی تخصص های دیگر دندان پزشکی نیز دراین کلینیک  فعال شود.
رییس درمانگاه سلامت کار و خانواده آزادی توضیح داد:در واحد دندانپزشکی  این درمانگاه   صبح ها  سه دندانپزشک عمومی و یک نفر  متخصص  درمان ریشه و بعد از ظهر ها دو دندان پزشک عمومی و کارشناس  بهداشت کار  دهان ودندان  به بیماران خدمات می دهند.
 به گفته  وی ، هر ماه   بیش از 250 پرونده بهداشتی و دندانی  تشکیل می شود و دست کم 150 نفر  در درمانگاه سلامت کار وخانواده آزادی تحت  درمان و جرم گیری  دندان قرارمیگیرند.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۶۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید