سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۴۲
 

اخبار

مراسم تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با حضور مدیرعامل سازمان، جمعی از مدیران و روسای ستادی ، مدیران صنعت نفت استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و بوشهر در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از فعالیت های دکتر امیرآبادی رییس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان که به افتخار بازنشستگی نائل شده به اقدامات مناسبت در خصوص ارائه گزارش عملکرد صورتحساب و برونسپاری مراکز درمانی اشاره و تاکید کرد از این پس هم باید شاهد گام های موثر در این مرکز باشیم.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با اشاره به حضور دکتر محسن تندر  در منطقه گچساران اظهار داشت : اهمیت آشنایی یک مدیر با فضا بسیار مهم است و امیدوارم با انتصاب دکتر تندر بعنوان رییس بهداشت و درمان صنعت فارس و هرمزگان شاهد گام های مهم و موثر در حوزه پیشگیری و بهداشت و درمان باشیم.

وی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان را جز مناطق بسیار مهم و تاثیر گذار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دانست و بر بحث محورهای پیشگیری و سلامت تاکید کرد و راه رهایی از این مهم را اصلاح الگوی تغذیه، اصلاح الگوی فعالیت بدنی و نهادینه شدن ورزش مستمر را در کارکنان خانواده بزرگ صنعت نفت برشمرد.

 مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: منطقه فارس، هرمزگان و شهر شیراز یکی از قطب های بزرگ کشور است و اگر چه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به لحاظ درمان مستقیم و مراکز بهداشت و درمانی ملکی خود مراکز تخصصی و فوق تخصصی جامع و کاملی ندارد ولی در این شهر بزرگ، مراکز دانشگاهی و مراکز جامع و تخصصی بسیار معتبری وجود دارد که اعتبار بین المللی دارند که به لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی موجب رفیع بودن جایگاه شهر شیراز دارد؛ در نتیجه می تواند مکان بسیار مهمی و کارآمدی برای پشتیبانی مناطق عملیاتی نفت به خصوص منطقه گچساران، بوشهر و حتی خوزستان باشد و همین مهم اهمیت منطقه را دو چندان می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین حضور جمعیت طبی قابل توجه شامل کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنها که از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انتظارات خدمات بهداشتی و درمانی بهینه دارند، باز هم شیراز را در جایگاه ویژه ای معرفی میکند و در این راستا سعی کردیم تا با افزایش مراکز درمانی خود، در جهت ارائه رضایتمندی گام برداریم و سرویس های مناسب تری را ارائه دهیم.

وی در بحث محورهای پیشگیری و سلامت، اضافه کرد: آن چیزی که امروزه سلامت کشور، سلامت صنعت نفت و همه جامعه را تهدید می کند؛ بیماری های غیر واگیر است و اصلاح نخواهد شد مگر با اصلاح الگوی تغذیه ، الگوی فعالیت بدنی و نهادینه شدن ورزش مستمر در کارکنان.

دکتر سمیع گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پیش از هر چیز، متولی سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت است و باید به این مهم اهتمام بیشتری بورزیم و همیشه بهداشت را بر درمان مقدم بدانیم.

مدیرعامل سازمان با اشاره به موضوع خروج سازمان بهداشت و درمان از اصل 44 به اهتمام مقام عالی وزارت نفت؛ گفت: به انضمام این مصوبه، خوشبختانه سازمان بهداشت و درمان، در اختیار خانواده صنعت نفت ابقاء شد و بنا است تا در خدمت این صنعت برای ارائه خدمات بیشتر و بهینه تر باشد.گفتنی است دکتر محسن تندر، پیش از این ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران را به عهده داشته است.
توديع شیراز 3
تودیع شیراز 2
تودیع شیراز 1
تودیع شیراز 6
تودیع شیراز 4
تودیع شیراز 8
تودیع شیراز 7 
تودیع شیراز 5  
تودیع شیراز 13
تودیع شیراز 12
تودیع شیراز 9
تودیع شیراز 10
تودیع شیراز 11    تودیع شیراز 14
 
 

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۳,۰۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید