سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۳
 

اخبار

جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن در ستاد بهداشت و درمان

به مناسبت میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن تجلیل از مقام شامخ زن و مادر، روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در محل ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در این مراسم که با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیر عامل سازمان  و جمعی از مدیران و روسا سازمان و کارکنان ستادی برگزار شد.

پس از تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، دکتر حبیب اله سمیع ضمن اشاره به مقام والای حضرت فاطمه (س) و الگو بودن ایشان، به توانمندیهای زنان شاغل در سازمان اشاره کرد و ضمن تقدیر از فعالیتهای ایشان از آنان خواستند تا با راهنما قرار دادن آن حضرت و تلاش بیشتر، نقشی تأثیر گذار در عرصه فعالیت های اجتماعی داشته باشند.

وی اظهار داشت:  شایسته سالاری، ارتقاء شغلی، ایجاد انگیزه و  تلاش در جهت رفع مشکلات بانوان همکار موجب رشد و بالندگی سازمان است.

دکتر طاهره جعفری مشاور مدیرعامل در امور زنان ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان در این حوزه گفت : خوشبختانه بستر سازی مناسب به منظور ارتقای جایگاه بانوان در زمینه های مختلف صورت گرفته و از این پس مهمترین مسائله قبول مسئولیت با توجه به توانمندی از سوی بانوان است.

گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع و مسابقه، هدیه برندگان مسابقه عکاسی شب های شیدایی و مسابقات ورزشی ستاد اهدا شد.

جشن روز زن  5

جشن روز زن  4
جشن روز زن  10

جشن روز زن  7
جشن روز زن  8

جشن روز زن  12
جشن روز زن  11
جشن روز زن  18
جشن روز زن  17
جشن روز زن  16
جشن روز زن  15
جشن روز زن  14
جشن روز زن  13   
جشن روز زن  9     
جشن روز زن  3
جشن روز زن  2
جشن روز زن  1

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۵۱
تعداد بازدید : ۶,۰۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید