سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۵۲
 

اخبار

دستورالعمل وزارت بهداشت اجرایی شد/ استفاده از مواد ضدعفونی کننده ایرانی در بیمارستان های صنعت نفت

با تاکید دکتر سمیع مدیرعامل سازمان و تشکیل کمیته لوازم مصرفی در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران مواد ضدعفونی کننده تولید داخل جایگزین مواد خارجی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر علیرضا قانعیان رییس امور دارو و تجهیزات پزشکی این سازمان با اعلام این خبر گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ملزم به اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی می باشد و در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از شرکت‏های تولید کننده معتبر داخلی استفاده از مواد ضدعفونی کننده تولید داخل را در دستور کار خود قرار داد.

دکتر قانعیان به ممنوعیت ورود موا ضدعفونی کننده خارجی توسط وزرات بهداشت  اشاره کرد و گفت: با تاکید دکتر سمیع  مدیرعامل سازمان  کمیته لوازم مصرفی در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، رییس امور دارویی، رییس امور دارو و تجهیزات پزشکی  سازمان، معاون درمان ، مترون و مسئول کنترل عفونت بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران تشکیل شد و شرکت های تولید کننده محصولات ایرانی که مورد تایید سازمان غذا و دارو بودند شناسایی شدند.

رییس امور دارو و تجهیزات پزشکی  سازمان بیان داشت :پس از بررسی این شرکت ها، 3 شرکت که از نظر کیفیت، رعایت استانداردهای وزارت بهداشت و میزان فروش به بیمارستانهای معتبر واجد شرایط بودند انتخاب و در نهایت شرکتی که دارای بالاترین امتیاز بود اعلام گردید.

وی  ادامه داد : در نهایت  محصولات جدید در مدت زمان 3ماه بصورت آزمایشی در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران مورد استفاده قرار گرفت تا از لحاظ کیفیت و اثر بخشی  سنجیده شود که خوشبختانه در این بازه زمانی نتیجه مطلوبی داشت.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۲۷
تعداد بازدید : ۲,۹۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید