سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱
 

اخبار

استراتژی سازمان در سال 96 در دومین روز از نشست مدیران و روسا سازمان بررسی شد

دومین روز از نشست مدیران ارشد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سالجاری با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، مدیران و رؤسای سازمان، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (9 و 10 اسفندماه) به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با بررسی استراتژی سازمان در سال آینده ،مباحث مالی، خدمات امور جانبازان و بودجه عمرانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛دومین روز از این نشست با صحبت های دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در حوزه  ارائه خدمات به فرزندان ذکور بالای 22 سال،فرزند اناث کارکنان، حسابداری و مدیریت انبارهای دارویی آغاز شد .

مدیرعامل سازمان افزود: در جلسه مشورتی هیات مدیره سازمان ارائه خدمات به فرزندان ذکور بالای 22 سال،فرزند کارکنان اناث مطرح شده و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باید سرانه ایی را به تدوین و مقررات اعلام کند تا دفترچه برای فرزند چاپ و از حقوق مادر کارمند کم شود.

وی با اشاره تعامل مثبت سازمان با سازمان حسابرسی بیان داشت : در حوزه مکانیزسیون انبار،کد سیستم کالا و مطالبات حسابرسی مشکلاتی بود که خوشبتانه حل شد و نمره قبولی به دفاتر اسناد داده و در سال های آینده شاهد علی الراس شدن مالیات را نداشته باشیم.

در ادامه دکتر علی بهزادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با ارائه گزارش بودجه گذاری بر اساس حسابداری صنعتی گفت : حسابداری صنعتی وظیفه جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را بر عهده دارد و میتواند در برنامه ریزی و کاهش هزینه تاثیر گذار باشد و  در حال حاضر در بهداشت و درمان صنعت نفت این برنامه اجرایی شده است.

دکتر مهدی هاشمی مدیر برنامه ریزی سازمان سخنران بعدی این نشست در ابتدا صحبت هایش به اهمیت مدیریت برنامه ریزی  در رسیدن به اهداف کلان سازمان و استراتژی اشاره کرد و گفت : هدف ما تدوین برنامه عملیاتی سازمان  است و دست همکاری به سوی  مدیریت های مناطق داریم .

وی اظهار داشت : در حوزه کنترل برنامه های اجرایی،مطالعات استراتژیک و فناوری اطلاعات برنامه های مختلفی در سال آینده داریم .

احمد مدنی پور رییس امور مالی سازمان با اشاره به وضعیت مناسب مالی سازمان و تبدیل شدن 5 بند حسابرسی به 1 بند گفت : در در حوزه رفع پرونده‌های مالیاتی، عملکرد مناسبی داشته ایم و  هدف ما بهبود شرایط و ارتقای کمی و کیفی است.

رییس امور مالی سازمان  افزود: اصلاح درآمد ها از نکات مهم مدیریت بودجه و هزینه ها است، ضمن اینکه نظر به دریافت سرانه از صنعت نفت باید خدمات قابل قبول و کارآمد ارائه کنیم .در ادامه روز دوم این نشست مباحثی توسط روسا و مدیران ستادی در حوزه استراتژی سازمان،امور جانبازان،نیروی انسانی و بودجه عمرانی مطرح و بررسی شد.
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۹۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید