سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲

اخبار

مدیریت بحران در مرکز سلامت کار و خانواده صنعت نفت قم

به منظور افزایش آگاهی و آشنایی با مخاطرات زلزله، جلسه کمیته مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران؛ پیرو حساسیت ایجاد شده در خصوص زلزله های اخیر در سطح کشور و همچنین در راستای تحقق اهداف اقدامات راهبردی سازمان، مرکز سلامت کار و خانواده صنعت نفت قم جلسه‌ی کمیته مدیریت بحران را برگزار کرد.

کمیته مدیریت بحران مرکز سلامت کار و خانواده صنعت نفت قم طی برنامه ریزی های مقتضی با حضور آقای دکتر عظیمی رئیس مرکز و اعضای کمیته مدیریت بحران و سایر پرسنل، اقدام به برگزاری جلسه کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریو مانور تخلیه اضطراری در پی وقوع زلزله نمود. در این جلسه وظایف اعضا کمیته مدیریت بحران و پرسنل تشریح و مقرر شد مانور مذکور با مشارکت تمامی پرسنل و اعضا برگزار شود.

طبق هماهنگی های صورت گرفته مانور در ساعت 14 روز شنبه، 7 بهمن 1396 و با شعار "آگاهی از مخاطرات طبیعی، ارتقاء تاب آوری جامعه" برگزار شد. در بخشی از این مانور، تیم امداد و نجات کمیته مدیریت بحران پس از کشف و انتقال مصدومین فرضی (2 نفر) آنها را به محل تجمع ایمن منتقل کردند.

مانور مذکور با مشارکت حداکثری پرسنل و مراجعین برگزار شد و بررسی های لازم در خصوص شناخت خلاء های کارکردی و ... صورت پذیرفت تا توانمندی پاسخگویی در برابر بحران ارتقاء یابد.

 
0
0
0
0
0
0
0

 

۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید