سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹

اخبار

دیدار پرمهر هنرجویان هنرستان متقین با پرستاران

بمناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، جمعی از هنرجویان هنرستان متقین با پرستاران بخش های مختلف دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران؛ به مناسبت این روز مبارک جمعی از هنرجویان مجتمع آموزشی متقین که در همسایگی بیمارستان نفت مشغول به تحصیل هستند، به بخش هایی از بیمارستان رفتند و با هدایایی که با دستان توانمند خودشان آنها را ساخته بودند، پرستاران را مورد لطف خود قرار دادند.

مجتمع آموزشی متقین طبق سند وقفی با هدف شکل گیری یک هنرستان برای دختران بی بضاعت یتیم، و در کنار آن ایجاد یک پرورشگاه تاسیس شد و وجود امکانات بسیار در این مجموعه تا کنون توانسته بخش عمده ای از نیازهای جامعه ایتام و فرزندان بی بضاعت را تامین کند.

امکانات مجتمع آموزشی "متقین" برای دختران بی بضاعت و بی سرپرست اعم از پوشش و لباس فرم، کتاب درسی، لوازم التحریر، ایاب و ذهاب، تغذیه، اردوهای آموزشی، زیارتی و تفریحی کاملا رایگان است و کادر آموزشی و تربیتی ماهری در این مجموعه همکاری می کنند و آموزش آموزه های دینی و ارزشی برای دانش آموزان در این مجموعه به شکل جدی انجام می شود.

بدون شک افتخار بزرگی برای کادر درمان و پرستاران بیمارستان نفت بود که توانستند دست‌ساخته ها و هنر این عزیزان را در این روز عزیز به یادگار داشته باشند.

 
s
s
s
s
s
s
s
s
s
s
s
s

s

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۳,۱۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید