سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۰

اخبار

آغازسومین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ویژه کارکنان و همسران در مشهد

مشهدالرضا میزبان نمایندگان قرآنی مناطق مختلف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بود، تا در کنار مضجع شریف رضوی پیام الهی را زمزمه کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، سومین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه، حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ویژه کارکنان و همسران با پیام دکترحبیب الله سمیع مدیرعامل سازمان در مشهد آغاز شد.

در این پیام آمده است: هر قدر بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد انس و الفت با آن در سازمان گام برداریم، برکات آن را فضای کار و زندگی خود شاهد خواهیم بود.

حق تلاوت قرآن تنها ائمه معصومین می توانند ادا کنند و ما با کمک روایات معصومین و تفسیر قرآن می توانیم به معنای آیات پی ببریم و در زندگی روزمره به کار ببریم.

 رئیس دارالقرآن سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت درباره هدف از برگزاری این مسابقات گفت: نزول قرآن با هدف سعادت بشر بوده است و آیه آیه آن در راستای بهینه کردن زندگی انسان است و جا دارد تمامی انسانها با وارد کردن قرآن در زندگی خود به سعادت و آرامش برسند.

دکتر محمد رفیعی افزود: در این میان برای همگانی کردن این امر و به منصه ظهور رساندن اندوخته های افرادی که از این خوان آسمانی توشه برگرفته اند، برگزاری چنین مسابقاتی الزامی است.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با تلاوت قاری برجسته نوجوان مشهدی سید حمزه موسوی، تواشیح گروه فدک الزهرا و خیرمقدم دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق آغاز شد.

در این دوره از مسابقات 150 نفر از کارکنان و همسران در دو گروه خواهران و برادران حضور یافته اند که طی دو روز در رشته های قرآن، نهج البلاغه، حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم با هم رقابت دوستانه ای خواهند داشت.

داوری این دوره از مسابقات را در بخش برادران محمد کاکاوند مسوول دارالقرآن بسیج وزارت نفت، رضا جاویدی، محمدجواد رجایی، مهدی حسنی و جعفر عرفانیان(مشاور و استاد راهنما) و در بخش خواهران نسرین رضا نیا، ناهید سلطانی، ملیحه اسحاق نژاد و سمیه سلطانی نصرتی بر عهده دارند.


مسابقه قران 7
مسابقه قران 6
مسابقه قران 5
مسابقه قران 4
مسابقه قران 3
مسابقه قران 2
مسابقه قران 1
۱۴ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۳,۰۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید