سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۴
 

اخبار

راه اندازی نرم افزار اندرویدی برنامه پزشکان پلی کلینیک بیمارستان نفت تهران

بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران در راستای افزایش رضایتمندی خانواده صنعت نفت اقدام به راه اندازی نرم افزار برنامه پزشکان پلی کلینیک بیمارستان نفت تهران برای دستگاه های هوشمند(تبلت و تلفن همراه) کرده است.

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران در راستای افزایش رضایتمندی خانواده صنعت نفت اقدام به راه اندازی نرم افزار برنامه پزشکان پلی کلینیک بیمارستان نفت تهران برای دستگاه های هوشمند(تبلت و  تلفن همراه) کرده است.

خانواده صنعت نفت با مراجعه به لابی بیمارستان و روشن کردن وای فای دستگاه های هوشمند (تبلت و  تلفن همراه) که از سیستم اندروید پشتیبانی می کند، به سادگی می توانند برنامه پزشکان پلی کلینیک بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران که شامل نام کلینیک ها، اسامی پزشکان، روز و ساعت حضور در بیمارستان می شود را دریافت کنند.

از دیگر قابلیت های این برنامه نرم افزاری می توان به مواردی مانند اطلاع از مرخصی پزشکان ، برنامه پلی کلینیک دندانپزشکی  و تاریخچه بیمارستان را نام برد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۳,۸۹۷

نظرات بینندگان

عبدی
۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0

با سلام تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است . نتیجه بذر تلاش و کوشش شما ، درخت امیدی است که به بار می نشیند ونوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است . درود بر همت بلند تان بدینوسیله از زحمات و تلاشهای بیدریغ شما جهت طراحی
و ساخت این برنامه برای همکاران نفتی صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید.

دود تیموری
۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2

باسلام وتشکر از دست اندرکاران وتهیه کنندگان سایت بیمارستان ،* حقیر و قطعاً تمامی استفاده کنندگان انتظار دارند که تمامی برنامه های فعلی این سایت به طورمرتب کارآئی داشته ودرجهت تکمیل فرآیندها مانند ، جواب آزمایشهای خارج ازبیمارستان و به روزرسانیها اقدام
گردد . باتشکر از زحمات شما ..


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید