سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۲

اخبار

برگزاری کلاس «احیاء قلبی – تنفسی در نوزادان»

واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با همکاری انجمن مراقبت های ویژه ایران کارگاه دو روزه احیاء قلبی - تنفسی در نوزادان را در بیمارستان مرکزی نفت تهران برگزار کرد.


کارگاه اموزشی
به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با همکاری انجمن مراقبت های ویژه ایران کارگاه 2 روزه احیاء قلبی - تنفسی نوزادان را در بیمارستان مرکزی نفت تهران برگزار کرد.

این کارگاه آموزشی در راستای الزامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای گروه هدف متخصص زنان و زایمان، اطفال، بیهوشی، پزشکان شاغل در بخش اورژانس و همچنین کارشناسان پرستاری و مامایی بخش های NICU ، اطفال ، زنان و زایمان، اورژانس و ... برگزار شد.

 

در این دوره آموزشی، دکتر سالاریان فوق تخصص ICU ، دکتر سیاح متخصص اطفال، دکتر رضا شهرامی فوق تخصص ICU، دکتر اقبالی متخصص بیهوشی ضمن معرفی دوره و لزوم بررسی سیستماتیک الگوریتم  احیاء، شرکت کنندگان را با مباحثی مانند اختلالات نوزادان و کودکان، انواع اختلالات تنفسی و شوک آشنا نمودند. در ادامه کارگاه نیز دکتر شهرامی احیاء قلبی -تنفسی در سطح BLS(Basic Life Support)  را براساس الگوریتم های AHA روی مولاژ و همراه فیلم های آموزشی  به شرکت کنندگان آموزش دادند.

 

در پایان کارگاه نیز شرکت کنندگان در تیم های 6-5 نفره و به صورت عملی عملیات احیاء را روی مولاژهای هوشمند تمرین نمودند. لازم به ذکر است این برنامه آموزشی در قالب برنامه های مدون و با اختصاص امتیاز بازآموزی برگزار شد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۷۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید