سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی کارکنان بدو ورود

کارگاه آموزشی کارکنان بدو ورود در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، کارگاه آموزشی کارکنان بدو ورود در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران برگزار شد

پیرو الزامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارزشیابی مراکز درمانی، کارگاه آموزشی کارکنان بدو ورود توسط واحد آموزش و پژوهش بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران در بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی کارکنان با استانداردها، فرایندها، قوانین و مقررات در بیمارستان نفت تهران می‌باشد. مسئولین و کارشناسان واحدهای مختلف طبق سرفصل های ارائه شده از طرف دفتر اعتبار بخشی شرکت کنندگان را با این قوانین و مقررات آشنا نمودند. در این کارگاه آموزشی از عناوین برنامه و سرفصل های آن می توان به این موارد اشاره کرد:

قوانین و مقررات اداری – استخدامی(ساعات و برنامه کار، مرخصی و فوق العاده‌ها، تخلفات اداری و چگونگی خاتمه خدمت). حفظ پوشش اسلامی و رعایت شئونات اخلاقی، حفاظت گفتار- حفاظت از اسناد، هوشیاری در مقابل تخلیه تلفنی، تعامل و همکاری با عوامل حراست. استانداردهای حقوق گیرندگان خدمت منشور حقوق بیماران، اطلاع رسانی و ارتباطات. ایمنی بیمار، خطاها و انواع ان، هموویژلانس RCA، شناخت واحد کنترل عفونت، مدیریت مواجهه شغلی، رعایت بهداشت دست، رعایت احتیاطات استاندارد، عفونت‌های ناشی از خدمات سلامت و.... لازم به ذکر است این کارگاه در 3 نوبت برای حدود 100 نفر از کارکنان جدید الورود برگزار گردید.

 

03

 010
09
08
07
06
05
04

 

 

 

 

 

 

 

۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۲۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید