سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۵۱
 

اخبار

تقدیر مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیر عامل از عملکرد سازمان در هفته پدافند غیر عامل

دکتر محمد کریمی نیا مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیر عامل یکی از فعالیت های مهم سازمان پدافند غیرعامل را ارتقای پایداری و پایش تهدیدات مختلف عنوان کرد و از عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در زمینه طرح توسعه سلامت و پایش تهدیدات و خطرات احتمالی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دکتر محمد کریمی نیا مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به برگزاری شورای تخصصی کشوری بهبود تغذیه به میزبانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هدف بررسی وضعیت شاخص های سلامت کارکنان صنعت نفت و ارائه گزارش عملکرد شورای گفت : در طی یکسال گذشته اقدامات مناسبی از سوی مسئولین این سازمان در حوزه پدافند غیرعامل انجام شده که قابل تقدیر است.

وی افزود: نگاه جدید به آسیب پذیری ها و تهدید ها براساس الگوی پدافندی میتواند کمک شایانی برای پیشرفت در حوزه صنعت نفت کند که خوشبختانه این الگو در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با توجه به اهمیت سرمایه نیروی انسانی در حال اجرا می باشد.

دکتر محمد کریمی نیا  اظهار داشت : از جمله اقدامات سازمان در این خصوص برگزاری همایش ها ، جلسات و بازدید های مشترک با همکاران سازمان پدافند غیر عامل است که امیدوارم هستم این روند همچنان ادامه یابد.

مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیر عامل در خصوص بهتر عملکرد سازمان در این حوزه  بیان داشت : رصد و پایش تهدیدات و تغییرات  احتمالی از مهترین عملکرد های این حوزه است و چه بسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت میتواند در زمینه طرح توسعه سلامت و زیر مجموعه های آن این مقوله اجرایی نماید.

وی خاطر نشان کرد :پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است. اهمیت پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که به کارگیری جنگ افزارو تسلیحات نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس و مهم نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد که با توجه به اهمیت صنعت نفت در کشور ما این موضوع بسیار پراهمیت است.




۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۵۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید