سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۰

اخبار

بازیگر «شهرزاد» در بیمارستان نفت تهران بستری شد

پرویز فلاحی پور، بازیگر سینما و تلویزیون هنگام فیلمبرداری سریال «در جستجوی آرامش» دچار عارضه قلبی شد که بلافاصله تیم پزشکی بیمارستان مرکزی نفت تهران به مداوای وی پرداختند.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، در ماه های اخیر، بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران میزبان فیلمبرداری سریال«در جستجوی آرامش»  بود که ناگهان پرویز فلاحی پور، یکی از بازیگران این سریال دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله تیم پزشکی بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران بر بالین وی حاضر شده و به مداوای فلاحی پور پرداختند. حال عمومی این بازیگر کشورمان مساعد بوده و در روزهای آینده از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران مرخص خواهد شد.  
 
پرویز فلاحی پور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ضمن تشکر از زحمات و تلاش کادر درمانی بیمارستان مرکزی  نفت تهران گفت: « با وجود اینکه هفته گذشته برای انجام چکاب قلبم به یکی از مراکز درمانی تهران مراجعه کرده بودم اما هیچ ناراحتی یا بیماری خاصی مشاهده نشد. من بسیار خوش شانس بودم که این حمله در بیمارستان نفت تهران به من دست داد.»
 
وی در پایان افزود: « از تلاش های کادر درمانی مسئول و مجرب بیمارستان مرکزی نفت تهران تشکر می کنم  و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.»
 
 دکتر علی بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران به همراه دکتر سیدعباس قاسمی حسینی، رئیس بیمارستان مرکزی نفت تهران و محمدنقی جعفرصالحی، رئیس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع بهداشت و درمان صنعت نفت تهران برای عیادت از پرویز فلاحی پور بر بالین وی حاضر و جویای احوال او شدند.
 

 

فلاحتی 1

فلاحتی 4
فلاحتی 3
فلاحتی 2

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵,۹۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید