سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۱
 

اخبار

گردهمایی روسا روابط عمومی مناطق سازمان در اهواز

​نشست روسا روابط عمومی سازمان به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با حضور دکتر فرهاد کلانتری رییس این مرکز کار خود را آغاز کرد.

دکتر فرهاد کلانتری رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز- ماهشهر در ابتدا نخستین روز این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی به روسا روابط عمومی مناطق، گردهمایی آموزشی را مهم عنوان کرد و گفت : روابط عمومی تخصص حرفه ایی است و  امروزه  سازمان ها با پیشرفت امکانات ارتباطی و گسترش فضای مجازی در دوره ایی قرار گرفته اند که سرعت انتشار اخبار حرف اول را می زند و باید روابط عمومی ها بعنوان رابط بین سازمان و مشتری نقش مناسبی در اطلاع رسانی درست و صحیح اخبار ایفا کنند.

وی افزود : روابط عمومی ها باید اقدامات صورت گرفته سازمان را در حوزه های مختلف از جمله  مسائل بهداشتی، درمانی، سلامت خانواده، طب صنعتی در جهت آشنایی کارکنان صنعت نفت با تمامی روش های مختلف اطلاع رسانی نمایند و از هیچ کوششی دریغ نکنند .

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز- ماهشهر با اشاره به نقش امروزه روابط عمومی ها بیان داشت : روابط عمومی های بهداشت و درمان باید در معرفی خدمات سازمان به کارکنان شریف صنعت نفت بسیار کوشا باشند و با بستر های مناسب در حوزه اطلاع رسانی در سطح وزارت نفت عمل کنند.

حوزه روابط عمومی بسیار پر اهمیت است

فاطمه اولیایی سرپرست روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه ضمن تقدیر از حضور همکاران و فعالیت های روابط عمومی مناطق در پوشش اخبار و رویدادها گفت : فضای روابط عمومی ها در مقایسه با گذشته متفاوت و بسیار حساس شده و باید فعالیت های آن همسو در جهت معرفی خط مش ها و سیاست گذاری سازمان مذکور باشد.

وی افزود : با رشد تکنولوژی  و گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دامنه فعالیت روابط عمومی ها افزایش یافته و سرعت و صحت در انتشار اخبار بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت : روابط عمومی نبض سازمان به شمار می رود و در معرفی توسعه خدمات سازمانی نقش اصلی را بر عهده دارد و این موضوع می تواند با انتشار اخبار با کیفیت در سطح صنعت و بین کارکنان بسیار تاثیر گذار باشد.گفتنی است این نشست طی 2 روز با هدف برگزاری کلاس آموزش خبر نویسی و بررسی اقدامات روابط عمومی های مناطق در حال برگزاری است.

گفتنی است این نشست طی 2 روز با هدف برگزاری کلاس آموزش خبر نویسی و بررسی اقدامات روابط عمومی های مناطق در حال برگزاری است.

نشست روسا روابط عمومی ها  2

نشست روسا روابط عمومی ها  5

نشست روسا روابط عمومی ها  1
نشست روسا روابط عمومی ها  11
نشست روسا روابط عمومی ها  10
نشست روسا روابط عمومی ها  9
نشست روسا روابط عمومی ها  8
نشست روسا روابط عمومی ها  7
نشست روسا روابط عمومی ها  6
نشست روسا روابط عمومی ها  4
نشست روسا روابط عمومی ها  3

۲۶ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۵۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید