سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۰

اخبار

کسب رتبه درجه یک بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران از وزارت بهداشت

بیمارستان نفت تهران با کسب امتیاز بسیار بالا رتبه درجه یک خود را ابقاء و در میان بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه شهید بهشتی توانست رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.


دکتر سید عباس قاسمی حسینی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران در رابطه با کسب رتبه درجه یک بیمارستان نفت تهران گفت: « کسب رتبه درجه یک در فرآیند ارزیابی اعتباربخشی سال 95 که یادوارده عزت و افتخار بیمارستان در اجرایی نمودن رسالت خود که ارائه خدمات تشخیصی درمانی تخصصی و فوق تخصصی به منظور حفظ، تامین و ارتقاء سلامت کارکنان صنعت نفت و خانواده ایشان و سایر مراجعان است را تبریک عرض نموده و برایتان از خداوند مهربان توفیقات روز افزون را خواستارم. امید است تا بتوانیم در ارائه خدمات به بیماران محترم بیمارستان صنعت نفت تهران هر روز موفق تر از روز قبل گام برداریم.»

مهندس امیر یعقوب زاده، مدیرداخلی بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران نیز در ادامه افزود: « استانداردهای اعتبار بخشی در طول چند سال گذشته با ویرایش جدیدی آغاز به کار کرده اند. اما از مرداد سال گذشته، ویرایش سوم استانداردهای اعتباربخشی به تمامی بیمارستان های کشور ابلاغ شد تا از این استانداردها تبعیت کنند. از سال 96 نیز تعرفه های بیمارستانی منوط به کسب درجه در اعتباربخشی و استانداردها خواهد بود.

 این درجات در تعرفه های اخذ شده توسط بیمارستان ها مانند هتل های درجه یک و درجه دو تاثیر گذار است. به همین دلیل تمامی بیمارستان ها به تکاپو افتادند تا استانداردهای خود را ارتقاء دهند. استانداردهای اعتبار بخشی شامل 903 سنجه و در قالب 248 استاندارد به بیمارستان ها ابلاغ شدند. در همان ابتدا، بیمارستان نفت نیز با تشکیل تیم اجرایی این فعالیت را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: « دکتر سید عباس قاسمی حسینی به عنوان رئیس بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران و رئیس تیم اجرایی و بنده نیز به عنوان مدیر بیمارستان و قائم مقام رئیس تیم اجرایی این جلسات را مدیریت می کردیم. در اردیبهشت ماه 96،  ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان به صورت رسمی و با حضور ارزیابان منتخب کشوری وزارت بهداشت آغاز به کار کرد و نتایج آن در هفته گذشته به بیمارستان ابلاغ شد.

در نهایت، بیمارستان نفت تهران با کسب امتیاز بسیار بالا رتبه درجه یک خود را ابقاء و در میان بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه شهید بهشتی توانست رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد. »

مهندس امیر یعقوب زاده در پایان ضمن تبریک به تمامی همکاران شاغل در بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران گفت : « این موفقیت از دفتر بهبود کیفیت تا تمامی بخش ها با روحیه مشارکت جمعی در واحدهای بالینی و غیربالینی ، بخش های ستادی و پشتیبانی حاصل شده و تمامی همکاران به کمک یکدیگر شتافتند و یکپارچه به صورت تیمی این استانداردها را ارتقاء دادند. این روحیه و مشارکت جمعی باعث شد تا بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران بتواند حائز به کسب رتبه یک درجه شود. »

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸
تعداد بازدید : ۳,۲۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید